Tekstbureau Goed Verhaal

Goede teksten zijn onmisbaar binnen elke marketingstrategie. Ze zetten extra kracht bij je merk door een goed beeld te geven van de organisatie en de visie. Ze vergroten je naamsbekendheid en maken je online beter vindbaar. Ze informeren de klant en zetten aan tot actie. Tot slot geven ze de klant een goed gevoel dankzij een optimale user experience. Dit alles leidt tot meer klanten, hogere conversie en betere resultaten. Genoeg redenen dus om hier eens goed naar te kijken.

Wil je een tekst laten schrijven of corrigeren? Neem dan contact op via het contactformulier of info@tvbgoedverhaal.nl.

Waarom Goed Verhaal?

Zoek je een freelance tekstschrijver om een tekst te laten controleren, verbeteren of helemaal nieuw te schrijven? Tekstbureau Goed Verhaal is gespecialiseerd in het vinden van de juiste woorden voor jouw bedrijf. Van het bedenken van creatieve concepten tot een nieuwe content strategie, hier ben je aan het juiste adres voor al je schriftelijke communicatie.

Teksten laten schrijven

›› Op maat geschreven teksten
›› Keuze uit Nederlands of Engels
›› Met het oog op jouw doel en doelgroep
›› Jouw huisstijl en tone of voice

Teksten laten corrigeren

›› Grondige check op spelling en grammatica
›› Frisse blik op structuur en het beoogde doel
›› Advies en correcties indien gewenst

Wat kan Tekstbureau Goed Verhaal voor jou betekenen?

Hieronder vind je enkele voorbeelden van de teksten die ik voor je kan schrijven en/of corrigeren. Meer voorbeelden zien? Bekijk hier het volledige portfolio.

Werkwijze

1. De briefing

Een goed begin is het halve werk. Daarom beginnen alle projecten bij Goed Verhaal altijd met een uitgebreide briefing. In het offerteformulier vul je de basiskenmerken van het project in, zoals het onderwerp van de tekst, het doel, de doelgroep en het aantal woorden. Op basis daarvan zal ik een offerte voor je opstellen met een prijsindicatie en een opleverdatum.

Ga je akkoord met de offerte, dan neem ik contact met je op om dieper op een aantal dingen in te gaan. Wat is bijvoorbeeld je huisstijl? En wat vind je het belangrijkst aan de tekst of vertaling?

2. Aan de slag

Zodra ik genoeg weet over het project, ga ik met de tekst aan de slag. Als het een groot project is, houd ik je tussendoor op de hoogte. Daarna lever ik de tekst aan op de aangegeven datum.

3. Oplevering

Er volgt een evaluatieperiode van zeven dagen, waarin je vragen kunt stellen en ik eventueel aanpassingen kan doen.

Het eindresultaat is een prachtige tekst die precies aansluit op jouw wensen. Deze wordt door beide partijen goedgekeurd en is klaar om ingezet te worden.

Terug naar alle diensten