Marketingteksten laten schrijven

Het klinkt hard, maar het is waar: je product verkoopt zichzelf niet. Wat het product verkoopt is de tekst die erbij hoort. Die one-liner die in één oogopslag helder maakt wat jouw product bijzonder maakt, en de productbeschrijving die zorgt dat je klant niet meer zonder kan. Maar ook de nieuwsbrief waarin de klant elke week weer geprikkeld wordt. Deze middelen, die van levensbelang zijn voor je bedrijf, verdienen de juiste aandacht en expertise. Huur daarom een goede copywriter in, die goede teksten schrijft voor alle promotiemiddelen.

Op zoek naar goede teksten voor reclame- of promotiedoelen? Een tekstschrijver die een mooie advertorial, editorial of flyertekst voor je schrijft? Bij Goed Verhaal ben je aan het juiste adres voor pakkende teksten.

Ligt er al een ruwe versie van een promotietekst, maar leest het niet lekker, komt de boodschap niet aan of past hij niet binnen de huisstijl? Laat de tekst dan controleren en corrigeren door een copywriter. Van een kleine tekstcorrectie tot een volledige herschrijving van de tekst: maak er een Goed Verhaal van.

Waarom Goed Verhaal?

›› Op maat geschreven teksten
›› Keuze uit Nederlands of Engels
›› Jouw huisstijl en tone of voice
›› Snelle en soepele communicatie
›› Gericht op jouw doel en doelgroep

Soorten marketingteksten

Hieronder vind je enkele voorbeelden van marketingteksten die ik voor je kan schrijven, corrigeren en/of vertalen. Meer voorbeelden zien? Bekijk hier het volledige portfolio.

 

Werkwijze

1. De briefing

Een goed begin is het halve werk. Daarom beginnen alle projecten bij Goed Verhaal altijd met een uitgebreide briefing. In het offerteformulier vul je de basiskenmerken van het project in, zoals het onderwerp van de tekst, het doel, de doelgroep en het aantal woorden. Op basis daarvan zal ik een offerte voor je opstellen met een prijsindicatie en een opleverdatum. 

Ga je akkoord met de offerte, dan neem ik contact met je op om dieper op een aantal dingen in te gaan. Wat is bijvoorbeeld je huisstijl? En wat vind je het belangrijkst aan de tekst of vertaling? 

2. Aan de slag

Zodra ik genoeg weet over het project, ga ik met de tekst aan de slag. Als het een groot project is, houd ik je tussendoor op de hoogte. Daarna lever ik de tekst aan op de aangegeven datum.

3. Oplevering

Er volgt een evaluatieperiode van zeven dagen, waarin je vragen kunt stellen en ik eventueel aanpassingen kan doen.

Het eindresultaat is een prachtige tekst die precies aansluit op jouw wensen. Deze wordt door beide partijen goedgekeurd en is klaar om ingezet te worden. 

Terug naar alle diensten