Goede copywriter nodig?

Een stukje tekst op papier krijgen kan iedereen. Wellicht heb je zelfs iemand in je bedrijf rondlopen die foutloos Nederlands kan schrijven en met gemak een goedlopende tekst uit zijn mouw schudt. Maar een goede copywriter doet meer. Zij begrijpt de verwachtingen van jouw doelgroep en weet ze aan te zetten tot actie. Zij weet hoe haar copy kan zorgen voor meer kwalitatieve leads. Zij schrijft strategisch en doelgericht. Kortom, zij schrijft een Goed Verhaal.

Copywriting is niet hetzelfde als tekstschrijven. Het zijn twee verschillende begrippen die nog regelmatig door elkaar gehaald worden. Een professionele copywriter schrijft teksten met een vooraf vastgesteld doel. Naast freelance tekstschrijver ben ik ook marketingspecialist en SEO-expert, en kan ik mij inleven in iedere doelgroep. Zo geven de teksten niet alleen vorm aan jouw visie, maar geven ze ook aan wat je verkoopt, wie je bent en waar je voor staat. Met als gevolg meer bezoekers, hogere conversie en meer loyale klanten.

Een goede copywriter zorgt ervoor dat de lezer geïnspireerd wordt door je verhaal, en vervolgens aangezet wordt tot actie. Om na die actie weer terug te komen voor de volgende verleiding. Tekstbureau Goed Verhaal trakteert je lezer graag op copy om van te smullen. Ook een tekst laten schrijvenVraag dan hier een offerte aan

Waarom Goed Verhaal?

Sterke en SEO-gerichte copy kan de online vindbaarheid van je bedrijf aanzienlijk vergroten. Enkel het gebruik van de juiste zoekwoorden is daarbij niet genoeg. SEO-vriendelijke content moet aan meerdere eisen voldoen en tegelijkertijd goed leesbaar blijven. Goed Verhaal is hierin gespecialiseerd. Ik weet precies hoe ik jouw doelgroep moet aanspreken en laat hen met overtuigende teksten inzien dat ze je product of dienst nodig hebben. En dat ga jij merken in het aantal leads.

Ik kijk met een frisse blik naar jouw bedrijf en beschrijf wat jouw product kan betekenen voor je klant. Klanten worden op deze manier beter geïnformeerd en krijgen een professionele indruk van je bedrijf. Houd je klanten en bezoekers daarnaast op de hoogte van je bezigheden door middel van een blog. Zo zorg je regelmatig voor verse content, waarmee je jezelf als expert profileert en daarnaast je Google positie verbetertEn wie kan deze blogs nu beter schrijven dan een creatieve copywriter?

Goed Verhaal biedt:
›› Op maat geschreven teksten
›› Keuze uit Nederlands of Engels
›› Gericht op jouw doel en doelgroep
›› Jouw huisstijl en tone of voice
›› Snelle en soepele communicatie

Ook geïnteresseerd in goede copy? Neem vrijblijvend contact op.

Wat kan tekstbureau Goed Verhaal voor jou betekenen?

Hieronder vind je enkele soorten teksten die ik voor je kan corrigeren en/of herschrijven. Meer voorbeelden zien? Bekijk hier het volledige portfolio.

 

Werkwijze

1. De briefing

Een goed begin is het halve werk. Daarom beginnen alle projecten bij Goed Verhaal altijd met een uitgebreide briefing. In het offerteformulier vul je de basiskenmerken van het project in, zoals het onderwerp van de tekst, het doel, de doelgroep en het aantal woorden. Op basis daarvan zal ik een offerte voor je opstellen met een prijsindicatie en een opleverdatum. 

Ga je akkoord met de offerte, dan neem ik contact met je op om dieper op een aantal dingen in te gaan. Wat is bijvoorbeeld je huisstijl? En wat vind je het belangrijkst aan de tekst of vertaling? 

2. Aan de slag

Zodra ik genoeg weet over het project, ga ik met de tekst aan de slag. Als het een groot project is, houd ik je tussendoor op de hoogte. Daarna lever ik de tekst aan op de aangegeven datum.

3. Oplevering

Er volgt een evaluatieperiode van zeven dagen, waarin je vragen kunt stellen en ik eventueel aanpassingen kan doen.

Het eindresultaat is een prachtige tekst die precies aansluit op jouw wensen. Deze wordt door beide partijen goedgekeurd en is klaar om ingezet te worden. 

Terug naar alle diensten